EA2030

Eskola arteko Foroa

Gaur, Oñatiko eskolen arteko foroa izan dugu. Eskerrik asko, Elene, Ugazi, Iker, Anotz, Euken eta Aiora zuen lan bikainagatik.

Proiektu Astea

Ikasleak buru belarri aldaketa klimatikoari buruzko Proiektu Astean

Our DBH4 students have been working on their projects about Climate Change. They include interesting suggestions to tackle Climate Change. Congratulations!

Otsailak 11

Emakume eta Neska Zientzialarien Nazioarteko Eguna

Otsailaren 11 Emakume eta Neska Zientzialarien Nazioarteko Eguna da. Nazio Batuen Batzar Nagusiak egun hori aukeratu zuen, 2016an, emakumeek eta neskek zientzian sarbide eta parte-hartze erabatekoa eta berdintasunezkoa izatea lortzeko.

Urte osoan zehar egiten dugu lan neskek zientzia- eta teknologia-gaietan parte har dezaten, eta, horretarako, emakume zientzialarien lana balioan jarri eta bistaratzen dugu, erreferenteak sortzeko. Eta egun honi lotuta, halaber, hainbat jarduera egin ditugu.

DBH 1-2 bideoak ikusi, galdera batzuk erantzun eta hausnarketa txiki bat egin dute. DBH3, BATXI1 eta BATXI2ko ikasleek Mondragon Unibertsitateak prestatutako hitzaldian eta mahai inguruan parte hartu dute.

FIRST LEGO LEAGUE

Aurten ere FLL txapelketan parte hartuko dugu

DBH4ko ikasleak fin fin ari dira lanean First Lego League berrikuntza-proiektuan.

Badira 4-5 bat hilabete lanean hasi zirenetik, eta ez dira geldituko dena behar den bezala egon arte.

Hauek dira ba ikasle bikainak!

EA2030

INGURUMEN JARDUNALDIAK 2022 OÑATI

2022ko Oñatiko Ingurumen Jardunaldiak hemen dauzkagu. Animatu!