Eskola Agenda 2030

Taldeak lanean hasi dira!

Dakizuen bezala ESKOLA AGENDA 2030 Garapen iraunkorra ardatz duen programa didaktikoa da eta hasi gara aurten ere gogotsu lanean.2021-2022 ikasturtean 15. Garapen Iraunkorraren Helburuari ekingo diogu, "Lehorreko Ekosistemak". Eko-ordezkariak eta talde gidaria ere bildu gara.

Liburuaren Eguna

Arantzazu Ibarrondorekin solasaldian

Liburuaren eguna dugu urriaren 24an. Liburutegien historia eta Oñatikoa hobeto ezagutzeko, DBH 1eko ikasleak bertara gerturatu gara Arantzazu Ibarrondorekin solasalditxo bat izateko.

Argazki gehiago hemen

Bakerako lankidetza

Bulo eta mitoak apurtzen

“Arrazakeria eta Xenofobiarekin lotutako zenbait bulo eta mito apurtzen”

DBH3ko ikasleek BAKERAKO LANKIDETZA BATZARRAK bideratutako  tailer interesgarri  batean parte hartu dute.

Europako Mugikortasunaren Astea

Mugikortasun jasangarri, osasungarri eta seguru baten alde

Aurten ere Europako Mugikortasunaren  Astearen barruan hainbat ekintza burutu ditugu Oñati  Institutuan.Aurtengo gaia «Mugikortasun jasangarria, osasungarria eta segurua» izan da eta goiburua, «Zaindu osasuna, mugi zaitez modu jasangarrian». Hori dela eta Irailak 17, ostirala, ikasleak eta irakasleak animatu dira txirrinduz edo patinetez ikastetxera gerturatzea. ZORIONAK DENOI!

Argazkiak ikusteko, klikatu hemen!

Larrañako LOOK berria