Natur Eskolako tailerra

Egagroprilak aztertzen!

Urtarrilaren 14an, DBH 3 eta ZIG gelakoak Oñatiko Natur eskolan egon ginen, Egagropilei buruzko ikerketatxoa egiten.

Egagroprilak hegazti batzuek jan baina digeritu gabetko materialen bolak dira, atzera ahotik ateratzen dituztenak. Horiek luparekin aztertuz, hegaztiak zer jan duen eta txoria identifikatu daiteke.

Natura ezagutuz, natura maitatuz!

Argazki gehiago hemen

DBH 1eko ikasleak izotz pistan

Donostiako Txuri Urdin Izotz pistan

Abenduaren 10ean, DBH 1eko ikasleak Donostiako Txuri-Urdin izotz pistara joan ginen. Nahiz eta behin baino gehiagotan erori, primeran pasa genuen!

Hemen argazki gehiago.

Abenduak 3

Euskararen Nazioarteko eguna, ekintzez josita

Euskararen Nazioarteko Egunean, abenduak 3, hainbat ekintza burutu genituen institutuan.

DBHko ikasleak Gynkana batean aritu ziren, esamoldeak, irakasleen aintzinako argazkiak, kultura galdetegia, hitza-pasa, karaokea, zoriaren txirrinka.....primeran ibili ziren!

Bestalde, Oñatiko udalak antzerki-emanaldia antolatu ohi du Batxilergoko ikasleentzat Santa Ana antzokian. Aurten, Formol laborategiearen Album antzezlana taularatu da.

Aitzakia horrekin, Oñati Institutuko lau ikaslek elkarrizketa egin zioten Formol konpainiako Edurne Azkarateri. Elkarrizketa Oñati irratian dago entzungai. Hauxe da audio-lotura:

Argazkiak ikusteko klikatu hemen.

EA2030

Hondakinak Prebenitzeko Europako Astea

Hondakinak Prebenitzeko Europako asteko lanketa egiten.

Musukoak bereiztu eta birziklatzeko ontziaren diseinuan aritu gara.

Azaroak 25

Emakumeen kontrako indarkeriaren aurkako eguna

Hainbat ekintza burutu genituen. Hemen bideoa